פתרונות תקשורת לעסקים

פתרונות תקשורת לעסקים

    • אבטחת מידע ותשתיות מחשוב
    • פתרונות טלפוניה ארגונית
    • אחסון אתרים וגיבוי מידע
    • פתרונות רשתות ומחשוב מתקדמים
    • הקמת קול סנטר יעיל ושיחות מוזלות

פתרונות תקשורת ומחשוב בהתאמה אישית


תקשורת VOIP, מרכזיית IP, מערכות מתקדמות לניהול קול סנטר

מהיום, אפשר להנות מכל היתרונות של שירותי VOIP מבלי להוציא הון עתק. טלפוניית IP (או VoIP) בישראל כיום מחליפה יותר ויותר רשתות טלפון מסורתיות בשל קלות הפריסה, עלויות שיחה מאוד נמוכות, הגדרות וניהול באופן נוח ופשוט לצד תקשורת איכותית ויציבה. בעזרת מרכזיית IP לעסקים וטכנולוגיית VoIP ניתן להחליף טלפונים מסורתיים וקווי טלפון וגם לחסוך בהוצאות מיותרות לספקי תקשורת גדולים. היום רוב העסקים בעולם כבר מנצלים את החיסכון בעלויות ונהנים ממגוון יתרונות ותכונות חדשות בזכות המעבר למרכזיית IP בענן. כעת, לדוגמה, ניתן לפתור באלגנטיות ובפשטות את הבעיה של קו תפוס או לא זמין: ניתוב מחדש של שיחות ליעדים חלופיים (כולל טלפונים ניידים, סקייפ ותוכנות אחרות) או IVR (מענה קולי אינטראקטיבי) או מצבי המתנה שונים. מידע נוסף אודות טכנולוגיית VoIP ופתרונות תקשורת לעסקים ניתן לקבל בפורום סיפ סיסטמס.

פתרונות תקשורת לעסקים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, תשתיות ענן

יש דרך קלה לחסוך בעלויות ולהיפטר מכמויות של מארזים, כבלים ,פלסטיקים וברזלים שונים בתוך המשרד. כמו כן אין יותר צורך להחזיק מחלקת IT שלמה בעסק קטן או לממן בלי סוף טכנאים ואנשי סיסטם אשר מגיעים לתקן, לתחזק או אפילו לשדרג את מערכות הפיסיות, שרתים וציוד קצה. בנוסף וירטואליזציה פותרת מספר רב של בעיות הקשורות לאבטחת המידע, שלמותו ושרידותו. ניתן בקלות לשלוט במשאבים הנדרשים עבור שרתים וירטואלים בהתאם לצרכים של עסקים שונים – ניתן לשנות את כמות הזכרון הדינמי, נפח האחסון, כוח העיבוד וגם להתקין ולהסיר חומרה בדומה לשרתים פיסים. לשאלות נוספות או קבלת הצעות ניתן ליצור קשר.

פתרונות תוכנה וחומרה, ניהול רשתות ותקשורת נתונים

יש לא מעט חברות, חנויות ויבואנים שמטרתם היחידה היא לספק סחורה ללקוח תוך חשיבה על הרווח המיידי המקסימלי של עסקת המכירה. אנחנו מספקים פתרון אולטימטיבי אשר הולם את צרכיו של כל לקוח תוך שקיפות מלאה ומתן מספר אפשרויות, ללא העדפה של ספק או יצרן מסוים. כי עבורנו המוניטין ויחסים טובים עם לקוחות קיימים ופוטנציאלים הם חשובים באמת. למידע נוסף על שירותי תקשורת.

צור קשר






    למכירות sales@sip-systems.com

    לתמיכה טכנית support@sip-systems.com

    לשירות לקוחות cs@sip-systems.com

    THE NEW SIP SYSTEMS TECH BLOG PROVIDES LATEST VOIP AND OTHER ICT TECHNOLOGIES NEWS